lördag 18 januari 2014

Årets inredningstrend är .....

Day Dream?

Down to Earth?

Indian Summer?

Deep Flow?

Hela fyra parallella stilar presenterades som årets trend, på den stora inredningsmässan i Stockholm den här veckan. Men vem går på det? Inte jag i alla fall!  Jag gjorde min egen trendspaning och fann då ...
... ett par skor eller stövlar i nära nog varje utställning.
Kom ihåg var du hörde det först!!!

Har jag då ställt fram mina gamla gummistövlar i finrummet? Nej faktiskt inte. Föredrar att vara ganska otrendig, som den antiktant och byggnadsvårdare jag faktiskt är.
Kram Annica

2 kommentarer:

  1. Haha! Jag har också alltid mina finskor på en kudde i soffan! Nää.... Vi var på en bostadsmässa en gång, men insåg att det var nog inget för oss!

    SvaraRadera
  2. Håller helt med.
    Ha en fortsatt trevlig Söndag.

    SvaraRadera