onsdag 18 september 2013

Nu väller varorna in....

Vilken lycka, att få en provburk av alla Ottossons linoljefärger, dessutom kan man beställa vilken specialkulör man vill. Men oj, vad svårt att välja, vilka kulörer skall jag ta in i mitt ordinarie sortiment?

Lättare är det med interiörprylarna, där väljer jag bara utifrån min egen smak. Hallen kommer jag att inreda i en kolonial stil, lite resväskor, lite jaktprylar o.s.v..

Framförallt samlar jag just nu på mig diverse korgar, lådor och annat som går att stoppa mitt byggnadsvårdssortiment i. Lagerhyllor kommer inte innanför tröskeln i min nya Antik & Byggnadsvårdsbutik, som öppnar den 26 oktober. Mer om premiären lite senare.

Kram Annica

2 kommentarer:

  1. Jätteroligt att det ska öppna en byggnadsvårdsbutik i Falun. Det ser jag framemot. Bor själv i ett hus från slutet på 1800-talet. Lycka till! Jag kommer på besök / Anki

    SvaraRadera
  2. Hej Anki,
    Roligt att du hittat min blogg och att du också brinner för gamla hus. Välkommen till nya butiken. Vi har premiär på lördag den 26 oktober, kl. 11, med rabatter osv.
    Därefter har vi öppet Onsdag, Torsdag och Fredag 11-17 samt Lördag 11-15. Hoppas vi ses / Annica

    SvaraRadera